Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JoMe

úžasná reklama

Reklama je úspěšná podle toho jak zaujme a tato zaujala, diskutuje se o ní ,píše, prostě je in. Kdo píše a diskutuje o reklamě na prací prášek? Nikdo, nikoho to nezajímá a tady máme reklamu o kreré všichni mluví. Já osobně jí považuji za skvělou a k tomu dodávám, má 3 letá dcera jí miluje a vždy když je tak na ní kouká a opaku gesta a potom si jí i zpívá.. reklama jak má být.

0/0
16.7.2010 11:34

tojsouveci

Re: úžasná reklama

To samozřejmě nemáte pravdu. Reklama má sloužit pouze k tomu, aby vám přinesla vyšší tržby. Víc peně, než do ní investujete. To, jestli zaujme je dost nepodstatné.

0/0
16.7.2010 13:30

Krak

Re: úžasná reklama

Možná jsem příliš jednoduchý, ale není tam jistá korelace? 8-o

0/0
19.7.2010 1:02

vanilka35

Re: úžasná reklama

No, o reklamě na prášek se sice nediskutuje, ale ten prášek se prodá úplně stejně, jako nábytek, a to nikdo neposlouchá každou chvíli dementní písničku o prdu. To, že se to líbí malým dětem, mě nijak neohromuje, těm se líbí i Dáda nebo Maxim Turbulenc a o čem to vypovídá?

0/0
18.7.2010 14:02





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.