Děkujeme za pochopení.
zabanovany.power.plant
Tahle reklama
mne nechává chladným, občas mě naštve nečekaný spot v reklamě ale to přejdu.
arnie_rimmer
XXX
kolika z vás se vybaví spíš pornáč namísto krámu se židlema ?
...jo a nejlepší reklama co znám je spot karlovarského FF s Bartoškou
HrubesaMares
pekna reklama
teda, spis ta kocicka...ovsem kolik to doopravdy pritahne zakazniku je diskutabilni. Kazdopadne jde o dalsi obchod s nemeckym odpadem, takze ja se tam urcite nepodivam. Nakonec dopadne jako Kika, kde ma personal trvalou presilu nad zakazniky.
ladyevil_cz
Máte pravdu...
...včetně předpokládaných reakcí A imho 95 procent lidí vykřikujíc o stupiditě reklamy si při potřebě levného a rychlého nákupu nábytku v blízké dostupnosti na obchod vzpomene hlavně díky onomu....ta ta ta ta
cunkys
reklama
Reaguju na tohle téma proto, že to je po celkem dlouhý době reklama, která mě jednoznačně a vědomně upoutala. Sice vlastně nevím na co je (ano, samozřejmě, nějaká dřevotřískárna) a nic, ani zvědavost mě nenutísi to zjišťovat, ale jo, dobrý. Jednoduchý až stupidní, přitom (nebo vlastně proto?) příjemný, vč. tý roztomilý plavovlasý kočičky vyzbrojený až po zuby arzenálem z nejničivějších - echt samičím body language. Do kontrastu s touto pro mě povedenou vložím jakousi reklamu na nealkoholický (!) nápoj, kde se (asi ve snaze vyvolat nějaké masové společenské hnutí) všichni při přihejbání z tý plastový láhve za zvuků prefabrikovaného, imbecilně davového hymnu tak divně kroutí až hoprdají.
hurkadavid
Překlad
Ta reklama je jako reklama asi dobrá. Já na ní vidím problém v tom, že klip natočený někde v cizině (německy mluvící zemi) pustí u nás. Stačilo, aby na té obrovské židli seděli češi a zpívali česky. Ne vkládat do německé huby český text. Pak by to bylo opravdu super.
Slaine55
S touhle reklamou mne tam nedostanou už nikdy!
Pokud mne jako zákazníka chtěli, tak mají smůlu. Přímo bych se propadal study na místě,, pokud bych tam byl viděn někým známým. Nejsem hnidopich, ale dělat v... ze mne nikdo dělat nebude. HOWG.
Otázka tedy stojí trochu jinak - máte chuť si tam jít něco koupit? Obecního blbce zná sice taky celá vesnice, ale budete jeho společnost vyhledávat?
oracle29
Re: S touhle reklamou mne tam nedostanou už nikdy!
Taky mě tam nikdo nedostane- když někdo nemá vkus tak se tam nepoženu pro nábytek. I kika je s tou svou reklamou dost vlezlá. Z těchdle šunt obchodů snesu ještě tak ikeu protože vkus přece jen mají a snaží se trochu víc a líp....
akki
Budete se divit,
ale ta reklama je tak stupidní, že dodnes nevím, jaký že obchod propaguje. Něco s nábytkem, ale jméno? Netuším.
vektorka
Re: Budete se divit,
Té holčině v reklamě není vůbec rozumět. Je fakt, že nejblbější reklamy bývají také nejúčinnější - zkrátka je to tak hloupé a jednoduché, že si to každý zapamatuje. Nechápu, co nám chtěl bloger říct. Článek je dost nanic, žádná nová informace. Nuda.
luke_br
špatná reklama
Podle mého je ta reklama naprosto stupidní, ale člověku se tak zavrtá pod kůži že i dnes v práci jsem zjistil že si ji pobrukuji. Špatná reklama taky reklama a po pravdě na všechny tři otázky jsem si k mému překvapení dokázal odpovědět
Cynyc
Nepochopení věci
Autor posuzuje kvalitu reklamy jednostranně. Zadavatel a spotřebitel mají zcela odlišná kritéria a je tedy velmi dobře možné - a tato reklama to dokazuje - aby byla z jednoho hlediska úspěšná a z druhého nikoli. Dobrou (byť ne zcela přesnou) analogií jsou filmy - mezi filmy nejlepšími a nejlépe vydělávajícími je (pokud vůbec) velmi slabá korelace. Kromě toho, i z hlediska zadavatele hodnotí autor reklamu velmi povrchně. Jednak totiž vytváří velmi specifickou image zákazníkům oné firmy, díky níž se stává nakupování u ní pro řadu lidí nepřijatelným (srovnejte např. s image Lidlu), a kromě toho mnůže být úspěšná, jen pokud je výjimečná. Pokud by se totiž stejný styl začaly užívat všechny reklamy, staly by se reklamní bloky nesledovatelnými a prudce by klesla jejich účinnost.
Yojimbo
Re: Nepochopení věci
To vskutku, jenže již podle velmi levných log, které tyto firmy doprovázejí, je zřejmé, že na jakýkoliv corporate identity z vysoka kašlou. Jde jim jen o co největší zisk. Proto je pro ně takováto reklama naprosto výborná. Krom toho stále nespadává do tak stupidní podoby, jako například kdysi reklama na deník Aha doprovázená známou tváří Jiřího Krampola, který zde ze sebe udělal absolutního idiota. Ale i tato reklama byla přesně cílená na skupinu s nejnižší inteligencí, tedy skupinu, pro kterou je deník Aha určen.
- Počet článků 25
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3921x