Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z

zabanovany.power.plant

16. 7. 2010 1:20
Tahle reklama

mne nechává chladným, občas mě naštve nečekaný spot v reklamě ale to přejdu.

0 0
možnosti
AR

arnie_rimmer

15. 7. 2010 23:13
XXX

kolika z vás se vybaví spíš pornáč namísto krámu se židlema ? ;-D

...jo a nejlepší reklama co znám je spot karlovarského FF s Bartoškou :-)

0 0
možnosti
MH

HrubesaMares

15. 7. 2010 22:24
pekna reklama

teda, spis ta kocicka...ovsem kolik to doopravdy pritahne zakazniku je diskutabilni. Kazdopadne jde o dalsi obchod s nemeckym odpadem, takze ja se tam urcite nepodivam. Nakonec dopadne jako Kika, kde ma personal trvalou presilu nad zakazniky.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

15. 7. 2010 22:02
Máte pravdu...

...včetně předpokládaných reakcí;-)R^ A imho 95 procent lidí vykřikujíc o stupiditě reklamy si při potřebě levného a rychlého nákupu nábytku v blízké dostupnosti na obchod vzpomene hlavně díky onomu....ta ta ta ta;-D

0 0
možnosti
C

cunkys

15. 7. 2010 21:59
reklama

Reaguju na tohle téma proto, že to je po celkem dlouhý době reklama, která mě jednoznačně a vědomně upoutala. Sice vlastně nevím na co je (ano, samozřejmě, nějaká dřevotřískárna) a nic, ani zvědavost mě nenutísi to zjišťovat, ale jo, dobrý. Jednoduchý až stupidní, přitom (nebo vlastně proto?) příjemný, vč. tý roztomilý plavovlasý kočičky vyzbrojený až po zuby arzenálem z nejničivějších - echt samičím body language. Do kontrastu s touto pro mě povedenou  vložím jakousi reklamu na nealkoholický (!) nápoj, kde se (asi ve snaze vyvolat nějaké masové společenské hnutí) všichni  při přihejbání z tý plastový láhve za zvuků prefabrikovaného, imbecilně davového hymnu tak divně kroutí až hoprdají.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

15. 7. 2010 22:03
Re: reklama

;-DR^

0 0
možnosti
DH

hurkadavid

15. 7. 2010 21:35
Překlad

Ta reklama je jako reklama asi dobrá. Já na ní vidím problém v tom, že klip natočený někde v cizině (německy mluvící zemi) pustí u nás. Stačilo, aby na té obrovské židli seděli češi a zpívali česky. Ne vkládat do německé huby český text. Pak by to bylo opravdu super.

0 0
možnosti
MP

Slaine55

15. 7. 2010 21:10
S touhle reklamou mne tam nedostanou už nikdy!

Pokud mne jako zákazníka chtěli, tak mají smůlu. Přímo bych se propadal study na místě,, pokud bych tam byl viděn někým známým. Nejsem hnidopich, ale dělat v... ze mne nikdo dělat nebude. HOWG.

Otázka tedy stojí trochu jinak - máte chuť si tam jít něco koupit? Obecního blbce zná sice taky celá vesnice, ale budete jeho společnost vyhledávat?

0 0
možnosti
PB

oracle29

15. 7. 2010 22:57
Re: S touhle reklamou mne tam nedostanou už nikdy!

Taky mě tam nikdo nedostane- když někdo nemá vkus tak se tam nepoženu pro nábytek. I kika je s tou svou reklamou dost vlezlá. Z těchdle šunt obchodů snesu ještě tak ikeu protože vkus přece jen mají a snaží se trochu víc a líp....

0 0
možnosti
A

akki

15. 7. 2010 20:44
Budete se divit,

ale ta reklama je tak stupidní, že dodnes nevím, jaký že obchod propaguje. Něco s nábytkem, ale jméno? Netuším.Rv

0 0
možnosti
V

vektorka

15. 7. 2010 21:24
Re: Budete se divit,

Té holčině v reklamě není vůbec rozumět. Je fakt, že nejblbější reklamy bývají také nejúčinnější - zkrátka je to tak hloupé a jednoduché, že si to každý zapamatuje. Nechápu, co nám chtěl bloger říct. Článek je dost nanic, žádná nová informace. Nuda.

0 0
možnosti
L

luke_br

15. 7. 2010 20:03
špatná reklama

Podle mého je ta reklama naprosto stupidní, ale člověku se tak zavrtá pod kůži že i dnes v práci jsem zjistil že si ji pobrukuji. Špatná reklama taky reklama a po pravdě na všechny tři otázky jsem si k mému překvapení dokázal odpovědět

0 0
možnosti
JN

Cynyc

15. 7. 2010 19:53
Nepochopení věci

Autor posuzuje kvalitu reklamy jednostranně. Zadavatel a spotřebitel mají zcela odlišná kritéria a je tedy velmi dobře možné - a tato reklama to dokazuje - aby byla z jednoho hlediska úspěšná a z druhého nikoli. Dobrou (byť ne zcela přesnou) analogií jsou filmy - mezi filmy nejlepšími a nejlépe vydělávajícími je (pokud vůbec) velmi slabá korelace. Kromě toho, i z hlediska zadavatele hodnotí autor reklamu velmi povrchně. Jednak totiž vytváří velmi specifickou image zákazníkům oné firmy, díky níž se stává nakupování u ní pro řadu lidí nepřijatelným (srovnejte např. s image Lidlu), a kromě toho mnůže být úspěšná, jen pokud je výjimečná. Pokud by se totiž stejný styl začaly užívat všechny reklamy, staly by se reklamní bloky nesledovatelnými a prudce by klesla jejich účinnost.

0 0
možnosti
ZM

Yojimbo

15. 7. 2010 20:10
Re: Nepochopení věci

To vskutku, jenže již podle velmi levných log, které tyto firmy doprovázejí, je zřejmé, že na jakýkoliv corporate identity z vysoka kašlou. Jde jim jen o co největší zisk. Proto je pro ně takováto reklama naprosto výborná. Krom toho stále nespadává do tak stupidní podoby, jako například kdysi reklama na deník Aha doprovázená známou tváří Jiřího Krampola, který zde ze sebe udělal absolutního idiota. Ale i tato reklama byla přesně cílená na skupinu s nejnižší inteligencí, tedy skupinu, pro kterou je deník Aha určen.

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3921x
Autorem blogu je mladý muž žijící v podhůří Jeseníků ve městě Šumperk. Má rád cestování, přírodu, fotografování, sport a jízdu na kole. Několik let pracuje mimo jiných aktivit i jako žurnalista, aktivně se podílel na zpravodajství z MS v ledním hokeji 2010. V případě zájmu jej naleznete také na twitteru @JarSvoboda