Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

ppelc

15. 7. 2010 19:35
Tezko muze bodovat

kdyz az odsud jsem se dozvedel, ze to je reklama na nabytek. Sem myslel, ze to je reklama susenky Tuc ....

0 0
možnosti
LS(

Lobo se (z)vrací

15. 7. 2010 19:19
Tu reklamu

jsem vůbec nezaregistroval:-P

0 0
možnosti
P

peobox

15. 7. 2010 19:00
máte pravdu

máte pravdu, reklama to není nejhorší. je však zcela jistě nejblbější.

a vám ostatním internetovej hrdinům bych rád řekl, že já, až budu potřebovat rychle sehnat lacinej nábytek, tak se tam podívat určitě půjdu nehledě na debilitu reklam. já totiž hodnotím produkt, kterej kupuju a dodatečné služby, které dostanu (doprava, příjemný personál, atd.). že má firma blbou reklamu je mi ukradený podkud má dobrej výrobek. to bych si totiž v životě nevypral prádlo, jelikož reklamy na prací prášky jsou z kategorie dementních reklam jako tahle na lutze...

0 0
možnosti
P

parnassius

15. 7. 2010 19:44
Re: máte pravdu

Konečně vím, komu že to reklamní mágové adresovali tu dupárnu;-D

0 0
možnosti
I

Intesen

15. 7. 2010 18:48
Jak můžete tvrdit, že funguje ???? ANO FUNGUJE

u mě přesně naopak - NEJDU tam !!!!! Kdyby mi to řekla nějaká holka z TV normálně, že otevírají novej krám, tak tam zajdu !!!! ;-);-)

0 0
možnosti
M

moss

15. 7. 2010 18:27
Tatatata

Co se týče vnucení značky do povědomí lidí, je výborná ale co se týče dojmu, je hrozná. Jestli bude mít díky ní firma i úspěch v prodeji se ještě uvidí. Všichni ty lidi hodnotí ale akorát dojem, který na ně reklama dělá, zeptat se jich na to ostatní, už budou mít jiný názor. Každopádně doufám že úspěch mít nebude, jinak takových reklam jako Alza s nechutným maskotem a XXXLutz tatata bude asi čím dál víc.

0 0
možnosti
T

tomasz.

15. 7. 2010 18:22
Reklama neni nejhorsi

Inkriminovany obchod jsem bohuzel navstivil a ta reklama zdaleka neni nic oproti tomu co vas tam ceka. Kazdy 3 minuty vam masiruje mozek rozhlas, ve kterym neustale slysite jak superodborny XXXXXXL personal vam pomuze, protoze XXXXXXL je ten nejlepsi a porad dokola. Rv

0 0
možnosti
MP

apokalypsa

15. 7. 2010 18:22
Me se to libi

Ta reklama se mi libi a libi se mi i ta holka. No a do toho obchodu se nekdy podivam. R^

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

15. 7. 2010 22:04
Re: Me se to libi

;-DTa bloncka je sakra sexy;-);-DR^

0 0
možnosti
M

martin5.3

15. 7. 2010 17:55
Reklamu jsem viděl...

Reklamu jsem viděl, nezaujala :(

Jen sem si ten obchod zařadil do seznamu k Jysku a dalším podobným prodejnám, kde se prodávají imitace nábytku a který opravdu nepotřebuji navštívit. jestli je to podle marketingových obchodníků úspěch, tak to asi žijí na jiné planetě.

0 0
možnosti
TC

Toicem

15. 7. 2010 21:07
Re: Reklamu jsem viděl...

Zrovna Jysk bych do téhle kategorie nestrkal. Mám od nich výborný jídelní stůl, jeden z nejlepších kusů nábytku, co jsme před lety při zařizování bytu koupili. Možná jsem měl štěstí na dobrý kus, možná se od té doby zhoršili, nevím, ale u mě je Jysk zapsaný rozhodně dobře (na rozdíl od Sconta, Asca nebo EuropaMobelu, dnes Mobelixu).

0 0
možnosti
AR

Don don

15. 7. 2010 17:49
no

vzhledem k tomu, že nevlastním TV, tak si představte, že jsem tu reklamu viděl. A hlavně slyšel! Je to trapné a vím, že do té firmy se, co živ budu nepodívám. A just né:-)

0 0
možnosti
HF

Cofola

15. 7. 2010 17:27
Boduje?

Ano, o této reklamě se mluví, protože míra její stupidity a trapnosti přesáhla obvyklé hranice. Nevím ale, jestli tohle je nějaké měřítko úspěšnosti. Zaujmout a šokovat lidi hloupostí dokáže každý. Běžte večer do baru, vezměte si třeba nějaký srandovní klobouk, postavte se doprostřed a začněte hodně nahlas vyřvávat podobné nesmysly jako ti lidé v reklamě. Určitě tím na sebe upoutáte pozornost, někteří vás možná budou i chvilku poslouchat, většině ale budete připadat trapný a otravný. Všichni si vás ale zapamatují a možná o tom řeknou někomu dalšímu, kdo vás při té exhibici neviděl.

0 0
možnosti
X

xurek

15. 7. 2010 17:31
Re: Boduje?

a oto v reklame prece jde

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3921x
Autorem blogu je mladý muž žijící v podhůří Jeseníků ve městě Šumperk. Má rád cestování, přírodu, fotografování, sport a jízdu na kole. Několik let pracuje mimo jiných aktivit i jako žurnalista, aktivně se podílel na zpravodajství z MS v ledním hokeji 2010. V případě zájmu jej naleznete také na twitteru @JarSvoboda