Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZV

fichifi

15. 7. 2010 17:23
Proč hrozná?

Je to prostě reklama. Jak má vypadat krásná reklama? Jak má vypadat reklama? A zajímá to vůbec někoho?:-P

0 0
možnosti
VN

venda44

15. 7. 2010 17:20
Tato reklama

Tato reklama jako taková, zase až tak hrozná není. Při prvním poslechu, nebo shlédnutí i zaujme. Hrozné je to, že se objevovala a strašila snad každou půlhodinku, nebo i častěji. A po pátém zaslechnutí této říkánky s gesty za večer se stávala čím dál odpornější. Jen tak mimochodem, i Kája Gott by se stal terčem kritiky, kdyby televize v půlhodinových intervalech donekonečna opakovala některý z jeho hitů.

0 0
možnosti
P

parnassius

15. 7. 2010 16:50
Ta reklama je přesně taková, jaká má být,

tedy debilní, jinak by totiž nábytkový diskont jen těžko mohl oslovit cílovou skupinu:-P

0 0
možnosti
M

Moggs

15. 7. 2010 16:34
Je moc brzy

tvrdit, zda se kritici do XXXLutzu vypraví, nebo nevypraví. Ale možná by to šlo ověřit na něčem jiném. Svého času běžela v TV nechutná reklama na jogurt Paula s rapujícími fakany (ona tedy štvala jenom mně, ale to je teď jedno). Zařekl jsem se, že si tento jogurt nikdy, nikdy v životě nekoupím. Uplynul rok dva a při pohledu na regál naplněný jogurty Paula, v hlavě se mi rozezní: "Paula to je hvěžda, ktelá še ti neždá..." a okamžitě se mi zvedne žaludek.

Možná tedy po letech, až budu potřebovat nábytek, rozhodně nepůjdu do XXX Lutzu, a to pouze z toho důvodu, že tam mají "ceny nízké, tatatata".

0 0
možnosti
RK

Renatus Karmín

15. 7. 2010 16:42
Re: Je moc brzy

Patrně nejste příslušníkem cílové skupiny, které je jogurt určen. Ale s tím si hlavu nelamte. Reklama na Staropramen se Vám nepochybně líbí. Alespoň víte kam paříte.

0 0
možnosti
O

Obludni_K

15. 7. 2010 16:09
To je úsměvné...

Tvrdíte že negativní reklama je taky reklama? Takže když se na základě nějaké reklamy rozhodnu řekněme o subjektu A, že tohle tedy rozhodně nechci, tak je to pro onen subjekt A marketingový úspěch, jo? Žijete asi v zajímavém světě... :-)))

0 0
možnosti
PF

rychloslimejs

15. 7. 2010 16:05
napsal pán z podhůří Jeseníků, který ví o reklamě kulový

já bydlím v Praze a říkám, že reklama na mě půsbí doslova odpudivě. Kvůli zpívající husičce do obchodu nezavítám, protože vím, co nabízí konkurence. A jít do obchodu jen proto, že vím, že existuje? pro mě je důležité sdělení, jestli mi nábytek zdarma odvezou, jestli mi ho smontují atd. atd. A to se z reklamy skutečně nedozvím. Takže děkuji, nechci. P.S.: Stále mě baví názory, že kontroverze v reklamě je vítaná. Nezlobte se na mě, ale není. Reklamní sdělení má dvě základní roviny - racionální a emoconální. Jestliže ta emocionální stránka působí záporně, pořád chcete tvrdit, že je to dobrá reklama? Věřte mi, postoje a zabejčenost lidí nelze podceňovat. Ale z laického pohledu jde jistě o zajímavou reklamu, když o ní všichni mluví, ale cílem reklamy je změnit postoj k nákupu, a tento cíl reklama silně neplní.

0 0
možnosti
RS

Romale Shalom

15. 7. 2010 16:04
Ta reklama je hrozná

Ale je hrozná takovým způsobem, že se každýmu vryje do paměti, takže svůj účel plní více něž dobře.

0 0
možnosti
PS

Přesvědčený socialista

15. 7. 2010 15:51
Kvůli té reklamě do toho obchodu nepůjdu

I kdyby tam měli slevy 90%. To si radši stluču doma prkna sám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3921x
Autorem blogu je mladý muž žijící v podhůří Jeseníků ve městě Šumperk. Má rád cestování, přírodu, fotografování, sport a jízdu na kole. Několik let pracuje mimo jiných aktivit i jako žurnalista, aktivně se podílel na zpravodajství z MS v ledním hokeji 2010. V případě zájmu jej naleznete také na twitteru @JarSvoboda