Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Kolumbo

15. 11. 2008 21:24
Podotýkám, že nekouřím

a nikdy jsem nekouřil, ale štvanice proti kuřákům pod praporem veřejného zdraví a štěstí se mi hnusí. Zdraví a krásní vyznavači zdravého životního stylu nechť si vybudují svůj vzorový stát SS, ale ostatním ať dají pokoj. Ve vašem sterilním a nudném světě se prostě žít nedá. (Y)

0 0
možnosti
V

Virus2

16. 11. 2008 13:43
Re: Podotýkám, že nekouřím

Podepisuji, a je to snad poprvé, kdy s Vašim příspěvkem umístěným na webu souhlasím

0 0
možnosti
J

jas

15. 11. 2008 20:56
HA HA HA

;-€Nemít vysokou praxi prací s lidmi, tak se rozpláči nad "Sampisem" nebo ho rovnou zabiji. Takhle však jen konstatuji bez emocí: "Chudák vůl". Taky z pohledu vole.;-€

0 0
možnosti
S

Sampis

15. 11. 2008 20:58
Re: HA HA HA

Jen si pobreč, nic jiného ti nezbývá.

0 0
možnosti
D

dancelot

15. 11. 2008 19:16
Docela mě šokuje

kolik kuřáků tady říká že mají stejné právo být ve veřejném prostoru jako nekuřák, který má jít jinam když mu to vadí. Stejná práva snad mají ti kteří se navzájem neobtěžují, ale mě snad obtěžuje kuřák a ne já jeho když ho omezuju v kouření! To mi připomíná pejskaře kteří si asi myslí že bych měl při běhání běžet jinudy když nechci aby mě jejich volně pobíhající pes bez náhubku pokousal. Navíc většina kuřáků odhazuje vajgly na zem i když koš je 2 metry od nich - prostě dnes je v módě arogance a ohledy na druhé se nenosí, lidi se ještě nenaučili že jejich svoboda není absolutní.

0 0
možnosti
S

Sampis

15. 11. 2008 19:20
Re: Docela mě šokuje

A to, že to říkám já, nekuřák vás nešokuje?

Jistě, že byste měl běžet jinudy. Co vám dává větší právo běhat někde, než mě tam pouštět své psy? Každý jen děláme svůj sport.

Ano souhlasím, ještě naštěstí existují lidé, kteří si nenechali vnutit to, že existuje i svoboda, která není absolutní.

0 0
možnosti
J

Jack777

15. 11. 2008 17:56
...

Mě je dost nepříjemný, když někam jdu a nějaký hovato si přede mnou zapálí. Bohudík kuřáci jsou většinou chcípaci a předejdu je, ale pokud jsou daleko, tak to chvilku trvá....

0 0
možnosti
LM

lada222

15. 11. 2008 16:18
Cely text je

kupa bludu na jedne hromade. Vcetne toho otrepaneho, ze normalni je nekourit. Stejne tak je normalni kourit. Autorovi asi ten nikotin chybi. Veta "zcela opacny je opak", to je myslenkova perla.

0 0
možnosti
S

Sampis

15. 11. 2008 17:15
Re: Cely text je

Naopak, autorm má pravdu. Opak bývá zcela opačný ;-)))

0 0
možnosti
MV

femmefatalegia

15. 11. 2008 16:16
Mno....

Jediné s čím souhlasím je to, že nemůže být hůř než napravený kuřák bojující za práva nekuřáků.

Ano jsem kuřák, dobře si vědom rizik, které podstupuju, a který se snaží sžít i s okolím. Pokud se mnou stojí venku nekuřák, sama s ním točím tak, aby na něj nešel kouř. Pokud típám vajgl, házím jej do koše. 

Jen bych autorovi chtěla říci, že jsou lidi a lidi. Takže nás všechny nedávejte do jednoho koše. 

A myslím si, že pokud by všechny restaurace, kde se kouří, měly dobrou klimatizaci, nemůže být řeč o problému se "smradem". :-/

Co třeba štve mě? Že do ovzduší se dostane nebezpečná látka a továrna to tají... není tohle daleko horší než jedna zapálená cigareta? ??

0 0
možnosti
MN

lunak

15. 11. 2008 13:35
Realistická

je ve vašem článku pouze jediná věta: Nejhorší je bývalý kuřák! Až na výjimky, jsou to ti nejméně toleratní lidé, které znám! Zkuste se zamyslet: co je vám vlastně do toho, zda někdo kouří nebo nekouří? Co je vám do toho, zda si někdo píchá drogy, či pije alkohol, případně se přecpává vepřovým bůčkem, abych alespoň vyjmenoval některé "nešvary"? Hodnota člověka se nedá měřit takovými malichernostmi, stejně jako se nedá měřit počtem automobilů ve vlastnictví, stylem oblékání, příslušností k církvi a jinými vnějšími projevy lidského individua. Nechte papežovi, co je papežovo a starejte se hlavně o sebe!

0 0
možnosti
JS

JardaDrak

15. 11. 2008 13:43
Re: Realistická

Milý pane, co kdyby si někdo vedle vás stoupnul, zapáchal, ohrožoval by vás na zdraví nějakými toxickými látkami a pak by vám nadal do netolerantního člověka? Přijde vám tento přístup jako normální?

Stejně tak nekuřáci mohou označit kuřáky za netolerantní lidi, protože nemají ohled na zdraví druhých.

A jestli si někdo píchá drogy, tak je mi do toho maximálně to, že si ničí zdraví on. To samé alkohol, vepřový bůček atd. O tom jsem se v článku také nezmiňoval. Ale pokud někdo začne ničit moje zdraví, tak už mi do toho něco je. Je to moje zdraví a já si jej chci jen chránit.

Netolerantní je tudíž maximálně váš příspěvek. Mě je to jedno, kuřte si kde chcete, na tom vás neomezuju, ale jen tehdy, pokud neničíte zdraví jiným. Pak už jste překročil meze svobodného a demokratického jednání a poškozujete jiné. Bohužel v této společnosti se na tuto věc hledí jinak.

0 0
možnosti
L

Luborka

15. 11. 2008 13:25
To co lidem vadí

je něco jiného než třeba cigarety, nebo hluk, smrad. Tyto věci pouze vyvolávají nelibé pocity. To co lidem vadí je to, že se jiní rozhodují jinak než oni. Jaká vede cesta z této situace?Nabídnout  jim jiné možnosti. To s těmi budkami je docela chytré, ale upřímně, jste si jist, že má opravdu každý a vždycky mobil po ruce? Proč rušit to co je dlouhodobě užitečné? Ale takové kuřácké ostrůvky by byli jistě také užitečné, jenomže to bychom museli nějak zaplatit. A budou to ti co to potřebují pro dobrý pocit.  Je jich dost mezi těmi kteří  rozhodují o tom co je dobré a co špatné?

0 0
možnosti
PS

AlterID

15. 11. 2008 13:22
jj

karma

0 0
možnosti
DO

oId fashioned Vince III..

15. 11. 2008 13:13
ač kuřák,

naprosto souhlasímR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3921x
Autorem blogu je mladý muž žijící v podhůří Jeseníků ve městě Šumperk. Má rád cestování, přírodu, fotografování, sport a jízdu na kole. Několik let pracuje mimo jiných aktivit i jako žurnalista, aktivně se podílel na zpravodajství z MS v ledním hokeji 2010. V případě zájmu jej naleznete také na twitteru @JarSvoboda