Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gee.Rocks

Povedené

Trefný článek... já si myslím, že pokud má pejsek průjem a plkne do trávy, tak to za vás vyřeší déšť. Tahle diskuse mě docela pobavila.Samá perla! Co se dětí týče, tak bydlíme v přízemí, máme byt s terasou, na kterou ovšem nemůžeme vylézt, protože před domem lítají a všískají děti, crnkají zvonky u kol, míče hází do oken atp. Rodiče na to řeknou pouze:"Vždyť jsou to děti." Jednou jsem se takhle ráno vzbudila, odhrnula jsem závěs u okna, že se podívám jak krásné svítí sluníčko a ouha! Před mým oknem si to dřepí malá slečna a čurá. Jakoby byl takový problém proběhnout domů a udělat to do záchodu. Dítě močicí na mé terase, no úžasné! Měla jsem chuť jít před dveře jejich rodičů, aby náš Jack obchcal jejich dveře. Nemluvě o tom, že tam ty děti vřískají od božího rána kolikrát až do půl jedenácté večer! To už pak má člověk tiky a přemýšlí, čím ty malé fracky umlčet.

Jinak osobně raději šlápnu do psího kakance než do lidských zvratků, kterých jsou po víkendu v ulicích mraky.

0/0
26.8.2010 11:54

ladyevil_cz

Pejsek má průjem?...

...venčit doma na koberci;-)Howgh;-D

0/0
21.7.2010 11:03

hryhryhry

nevyžádaná rada

dát vařit mrkvičku, rýži a kuřecí prsa, dát živočišné uhlí, pokud průjem není těžká infekce, tak to zabere;-Dmáte krásné pejsíny

0/0
21.7.2010 9:00

shevek

Re: nevyžádaná rada

Díky, tohle je jen ta jedna. O té druhé se určitě někdy snad rozepíšu taky :)

0/0
21.7.2010 9:04

Tuubeen

Re: nevyžádaná rada

Dotaz chovatelky koček: a nezačíná se i u psů nejdřív jednodenní hladovkou, než se přejde k té mrkvi a rýži a kuřeti?

0/0
22.7.2010 2:32

hryhryhry

Re: nevyžádaná rada

když má chuť k jídlu tak ne, protože psi si narozdíl od nás dokážou regulovat a ordinovat hladovku sami (35 let praxe od r. 1974, celkem 3 psi);-D

0/0
22.7.2010 12:38

Martin V

Klasická argumentace

Pěkný, taková klasika - jo můj pes se vysere, ale koukněte do USA, tam zase bijou černochy!

0/0
21.7.2010 8:15

Hell2

Když on pohozenej papírek nesmrdí

..a nerošlapete si ho na boty.  Když ono je těch pejsků na nás v tom městě trochu moc. Jeden pes mi ňafe od sousedů do dvou do rána za zdí vedle mé postele, druhý ňafe v 5 ráno při pravidelném  venčení nějakého páníčka nespavce pod oknem. Další rostomilé štěňátko vyje nad hlavou od 6 hodin, protože páníček chodí do práce a on se bojí. Ráno vyjdu na ulici a moje boty se svezou po nějakém psím nadělení, co taky nešlo uklidit. Na vesnici byli psi od jak živa, ale ve městech jich tolik nebylo. A ne všichni páníčkové jsou ohleduplní.

0/0
20.7.2010 21:51

astrudina

Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

Přitom o psa se musíte také každý den starat, cca 15 let života. Ale s perspektivou, že  leda zestárne a umře.... Dítě, to je naděje do budoucna, krev naší krve...

Dnešní mladé nechápu.

0/0
20.7.2010 19:47

veš na pleši

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

Já bych mohla napsat, že nechápu člověka, co si pořídí uječeného fakana místo zvířátka... Nejsem autor, děti ani psa nemám, ale nechápu Vaši logiku. Dítě je dítě, pes je pes. Když chci psa, pořídím si psa. Když dítě, pořídím si dítě. Kde v článku stojí, že jde o dobrovolně bezdětný pár? Nejste navíc u článku o psích ho... trochu offtopic?

0/0
20.7.2010 19:52

astrudina

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

To veš na pleši - Názor mít mohu, ne? Napsala jsem jen, co si myslím, děti i psa mám, průjmy jsem zažila u jedněch i druhých, co dodat? Řešit, zda odklízet či neodklízet? To vám připadá významné?

Do rodiny tohoto autora nevidím, může mít tisíc dobrých důvodů a mně do toho nic není.

Moje konstatování je obecné, děje se to dnes a denně, mladí lidé spolu začnou žít a pořídí si.... psa nebo kočku. Tisíce let si mladí lidé pořizovali spolu ...děti.

jediné, co proti tomuto trendu mohu dělat já, je upozornění mým potomkům, že v budoucnosti budu hlídat, a velice ochotně, pouze vnouče. Psa ani kočku ne.

0/0
20.7.2010 20:02

M. Šimánková

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

Souhlas se vší - ten článek je opravdu o něčem jiném a navíc vnucování svého názoru všude je trochu nevkusné. Dříve se prostě ŽILO jinak.

0/0
20.7.2010 20:18

astrudina

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

Nemít děti - to je podle vás JINAK?

0/0
20.7.2010 20:37

M. Šimánková

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

Ano. Dále bych to nerozváděla, neboť tohle téma se článku netýká.

0/0
20.7.2010 20:41

pandaevelinka

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

Ano, mám na to stejný názor, že je to věc těch mladých. Třeba ani děti mít nemůžou. Možná dloubete do balavé rány a ani o tom nevíte.;-€

0/0
20.7.2010 20:46

Martin V

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

Tak dloube a co má být?

0/0
21.7.2010 8:11

Andri

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

podle me, je kazdyho jeho osobni vec, jak zije...nechapu, proc se porad lidi navazi do lidi, kteri nemaji deti - jak vite, ze deti nechteji? jak vite, ze si ty pejsky poridili "misto" deti? nechapu vas....

0/0
20.7.2010 20:46

shevek

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

Dobrý den. Nejprve bych chtěl poděkovat za lichotku, že jsme mladý pár :) Udělal jste mi radost :) Za druhé, kdysi dávno jsme při povodních v roce 1997 našli s kamarádi fenku vlčáka. Ztracenou, zuboženou. Našli jsme jí domov u táty jednoho z nás. Šel čas, studia, holky, určitě to znáte... Přijeli jsme se tehdy za ní podívat po nějakých třech letech od poslední návštěvy s obavami, zda nás pozná. Byla už pěknej cvalík, dobře stavěná, v nejlepší formě. A sotva nás viděla, mohla se radostí zbláznit. Nezapomněla až do své smrti. Naše Frankee je canisterapeut. Dovolte mi otázku, kolikrát jste se byl v dětských ústavech podívat, dětem udělat radost, jít se s nimi pomazlit? Věřte mi, že i pro toho psa jsou dvě hodiny s těmi dětmi strašně náročné a vysilující. Ale dělá to s radostí, to poznáte.

0/0
21.7.2010 8:24

shevek

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

A teď ještě jeden příspěvek na jiné téma, které jste nakousl(a), ale přitom nemá s článkem nic společného. Nedávno jsme byli na výletě a v autobuse seděl za námi postarší pán, který začal rozebírat ženy a mateřství. Byl neskutečně chytrý, věci znalý, až jsem začínal mít dojem, že je to nějaká zasloužilá matka. Říkal, že nechápe, proč si žena dítě nepořídí už mladá, vždyť na tom nic není. Víte, ale ono to někdy prostě nejde. Někdy se můžete snažit jak chcete. Jednomu páru to trvá měsíc, dalšímu i několik let.  Víc tady k tomu už dodali ostatní, kterým moc děkuji za podporu.

P.S.: Neseděl jste nedávno v autobuse v rámci exkurze na PVE Dlouhé Stráně?

0/0
21.7.2010 8:28

Tuubeen

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

8-o Chápat nemusíte, ne? Kdo chce mít psa, má psa, kdo chce mít dítě, má dítě, má dítě... Pes se, jak už vám ostatně autor odpověděl, někdy sežene snadněji. :-/

0/0
21.7.2010 9:00

astrudina

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

A tím chcete říci co?

0/0
21.7.2010 9:11

Tuubeen

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

Viz níže.

0/0
22.7.2010 2:34

zubofr

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

Jak můžete podle čánku tvrdit, že ta mladá dvojice nemá děti? To není článek o rodině? Možná je dneska probléme to, že mladí lidé rodičovství odkládají na pozdější věk, ale ne ve všech případech je to vina jich samotných. Neustále se vyvíjíme  mění se i životní podmínky. A nezlobte se na mě, ale nebudu mít děti s prvním chlapem, který o mě projeví zájem. Nechci se za dva roky rozvádět. Reagujete na něco, co není předmětem diskuze. A odsuzujete bez pádných argumentů, to zrovna neodpovídá slušnému chování.

0/0
21.7.2010 16:46

astrudina

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

...reagujete na něco, co není předmětem diskuse?... Nooo, napsala jsem jen svůj názor, netušila jsem, že to vyvolá takto barvitou diskusi, ale rozhodně můj názor se stal předmětem diskuse, ne?

Nenavážím se do osobní situace autora článku, nic mi po ní není, jen obecně konstatuji, že kolem sebe vidím spoustu mladých lidí, kteří začnou společně žít a pořizují si namísto dětí psa či kočku (jistě,  takový mazlíček je také dlouholetým závazkem). Že to byla životní chyba, poznají tak cca za dvacet let..... Ale to už je opravdu na jinou diskusi, takže - let it be...:-) .

A  hezky zpátky k  tématu článku .... uklidit po psím mazlíčcích průjmové hovínko či ne - no to je fakt na zamyšlení, to se musí pořádně prodebatovat na blogu, lidičky, poraďte, jak z té bryndy ven :-)?

No prostě ten průjem, autore, po svých psech ukliďte, lopatkou či nějakým posypem,  a je to vyřízené, ani se o tom nemusí psát.

0/0
22.7.2010 0:15

Tuubeen

Re: Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí

Myslím, že nikdo by to jak navážení do autora nepochopil, kdybyste nanadepsala svůj výrok slovy "Opět jedna mladá dvojice, která si pořizuje psy namísto dětí". To z něj, bohužel, navážení dělá, a proto i ty reakce (mou nevyjímaje).

0/0
22.7.2010 2:34

Libor M

já se vinen necítím, když

má Teta průjem. 99% jejích exkrementů poctivě uklízím, ale seškrabávat "řídký" z trávy nebudu. Zas takový pako nejsem.

0/0
20.7.2010 19:14

roman_35

Re: já se vinen necítím, když

Tak ať to po ní uklidí Strejda:-)

0/0
20.7.2010 19:19

GaBriela39

hezkej pejsek

takovej vhodnej do bytu, už jen za to zasloužíte antikarmu. Nejde o výkaly, tady jde i o přemýšlení pořídit si do města do bytu takovou velkou obludu. Ale aspoň občas uklízíte, teda většinou, snad se pejsek brzo uzdraví a bude klid :-)

Jinak snad nejhorší pejskaři jsou ty nové tisíce yorkšírů, kteří neuklízejí snad vůbec, že to mrňavý přeci nikomu nevadí ....

0/0
20.7.2010 18:46

shevek

Re: hezkej pejsek

Byt máme opravdu prostorný, i tak s pejskem trávíme co nejvíc času venku, včetně celodenních výletů do přírody, pobytů v přírodě na chalupě ;) 

S módou malých yorskshirských hovínek máte pravdu, navíc na sídlišti má takového psa skoro každý, většinou pak slečinky a paní, pro které je ztrátou image zohnout se k zemi a sebrat ten kousek hovínka.

0/0
20.7.2010 18:56

zubofr

Re: hezkej pejsek

Nechápu, když někdo odsuzuje lidi, kteří si pořídí psa do bytu. Asi o tom moc nevíte, že? Pes je zvíře, které žije s člověkem, potřebuje jeho blízkost a jeho zájem a věřte mi, že pes v bytě je daleko více v kontaktu se svým páníčkem, než ten, který je od štěněte vypuštěn na zahradu a dělej si, co chceš. A na velikosti nezáleží. Malý i velký pes potřebuje pohyb, vhodnou stravu a vhodnou výchovu. Pokud mu to jeho majitel dopřeje, je to šťastné zvíře. Lepší vychovaný retrívr v bytě, který ani neštěká a nevyje, než rozmazlený maltézáček, kterého když s pánem potkáte vám vysí na nohavici. A i když je malý, věřte, že to kousnut do kotníku není příjemné. Mám zkušenost - čím větší pes, tím větší kliďas. Samozřejmě záleží na plemeni a co je nejdůležitější, záleží na majiteli. Jaký pes, takový totiž pán, a to myslím otázku výchovy. Ale bavíme se trochu na jiné téma.

0/0
21.7.2010 16:54

artea

Mně by zase zajímalo

kdyby se vydělala ta paní někde v parku u keře. Bolení je bolení, to prostě kalhoty musej dolu, jinak je to v nich. Jestli by ten řídký exkrement po sobě uklidila.:-)

0/0
20.7.2010 18:27

veš na pleši

Re: Mně by zase zajímalo

;-D

0/0
20.7.2010 19:48

Camino

Re: Mně by zase zajímalo

artea!!R^R^

0/0
23.7.2010 22:06

roman_35

Ještě mám dotaz.

Kdyby to ten pes nevydržel a podělal se doma na koberec, nechal byste to taky ležet? Nebo by jste čekal na vynález jak to sebrat:-)

0/0
20.7.2010 18:18

shevek

Re: Ještě mám dotaz.

Vy jste ten článek vůbec nečetl, totiž byste se na něco takového neptal. Když budete hledat, odpověď v něm najdete. Zkuste to.

0/0
20.7.2010 18:24

veš na pleši

Souhlasím s Vámi!

Taky přemýšlím, jestli třeba aspoň na ty řidší případy nevyvinout něco, jako chemický záchod ve spreji, postříkat a ono se to ekologicky rozpustí... Se solidním ee už by to bylo horší, tam sebrat. Jinak co se týče těch nadávačů na exkrementy, ono šlápnout do rozteklé zmrzliny nebo něčích blitků taky není nic moc... A když se tak kouknu do blízkého parku, tak to vypadá tak, že skladovat tam lejna z celých Vinohrad, nikdo by si toho mezi tunami jiných nebiodegradabilních odpadků ani nevšiml...

0/0
20.7.2010 17:36

roman_35

Re: Souhlasím s Vámi!

To není. Jenže kolik se na Vinihradech válí zmrzlin, nebo blitků a kolik psích exkrementů. Troufám si tvrdit že značně vedou psí exkrementy.

0/0
20.7.2010 18:10

veš na pleši

Re: Souhlasím s Vámi!

Ne. Nablito a rozmatlaných zmrzlin je tu víc. A vajglů a prázdných škatulí od krabicového vína ještě víc.

0/0
20.7.2010 19:53

viveka77

Dvěma kusy kartonu

hrnout k sobě, překydat do pytlíku. Příliš řídké ee lze předem posypat pískem nebo pilinama. Jde to, do jisté míry. Nebo když jsem blízko domova, skočím pro lopatku a škrabku.

0/0
20.7.2010 17:35

wu-fang

A co takhle

k tomu pytlíku ještě lopatičku? Třeba tu dětskou na písek, i s hrabičkama, ono se vám to nabrat podaří :-) Z vlastní zkušenosti - ty kotce uklízím dnes a denně :-)

0/0
20.7.2010 17:33

viveka77

Re: A co takhle

Hrabičky asi ne :-)) spíš ten tvrdej karton nebo zednickou škrabku.

0/0
20.7.2010 17:36

roman_35

Co takhle kýbl s vodou,

nebo písek?  Šlápnout do psího exkrementu je vážně to nejhnusnější co se člověku může venku přihodit. Srovnávat to s vajglem je neuvěřitelná hovadina. Když šlápnu na vajgl, většinou o tom nevím. Když do sr*****, mnohdy to zjistím až doma když cítím neuvěřitelný smrad a marně hledám zdroj z botníku. Další stopy objevím na rohožce a na schodech. Fuj. Jestli chcete dělat na ulici bordel, tak si nemáte obstarávat zvířata. Je zajímavé že třeba v Německu člověk na exkrement nenarazí. Tady se válej všude.

0/0
20.7.2010 17:15

shevek

Re: Co takhle kýbl s vodou,

Evidentně vám nevadí tuny sáčků, obalů, všelijakých krabiček od cigaret, vajglů, pet flašek a všeho, co se kde po ulicích válí. Přitom to má člověk k nejbližšímu koši pár metrů. To vás teda obdivuji. Viděl jsem lidi kálet uprostřed sídliště, co myslíte, řekl jim někdo něco, aby to po sobě uklidili? Nikdá jsem po svém psovi nenechal na ulici kousek exkrementu. A to počítám chodníky, cestičky i všechnu možnou městskou zeleň.

Jak jsem pochopil, umíte číst. A tak jste si přečetl tu poslední větu s prosbou o radu. Je zajímavé, jak jsou lidé alergičtí na psí lejno, ale že se všude plive, zahazují vajgly a podobně (i se kterými si děti hrají, ale to už je vám asi jedno, vám jde nejspíš jen o vaši podrážku), tak to chápu, že vás nezajímá.

Bohužel jsem nedopsal do články text o tom, že odsuzuji všechny majitele psů, kteří po svých zvířatech neuklízejí. Příště na to nezapomenu. :)

Na závěr - písek doma neskladuji.

0/0
20.7.2010 17:29

roman_35

Re: Co takhle kýbl s vodou,

Jestliže jste někoho viděl kálet uprostřed sídliště, pak jste to měl být právě vy kdo dotyčnému řekne aby to po sobě uklidil. Já jsem tam nebyl, takže jsem mu nic říct nemohl.  Přirozeně že mi vadí jakejkoliv nepořádek, ale psí exkrement je extrém o který doopravdy na botě nestojím. Vajgly má kde kdo doma v popelníku, PET flašky mám dokonce v kuchyni. Vy snad máte doma na stole psí lejno? Chápete konečně ten rozdíl???

0/0
20.7.2010 18:07

shevek

Re: Co takhle kýbl s vodou,

Zkuste na jedno místo naházet 2000 pet flašek a 2000 hovínek. A přijďte tam za týden, za měsíc. Co myslíte, čeho tam bude víc? Chápete teď vy ten rozdíl?

Ano, ozval jsem se. Ale ani nechtějte vědět, co mi bylo řečeno.

Rozdíl je v tom, že já po svém psovi 99,99% nepořádku uklidím. A teď se přiznejte vy, kolikrát jste kde co pohodil a nechal tam ležet? A kolikrát jste to pak zpětně zvedl a šel vyhodit? Je zajímavé, jak vehementně lidi řeší psí exkrement, který byl vykálen někde zcela bokem od cesty, kam nikdo nepáchne a nikdo tam nemá potřebu chodit, kam si ani děti nechodí hrát. Ale bordely kolem cest, které často děti berou do ruk, pak si je strkají do pusy, to už nikomu nevadí. Teď už doufám ten rozdíl chápete vy.

Ještě mi prosím řekněte - vy jste někdy vyšlápl exkrement našich pejsků? Díky předem za odpověď.

0/0
20.7.2010 18:21

roman_35

Re: Co takhle kýbl s vodou,

Nemám potřebu něco někam pohazovat a nechat to tam ležet. Mimochodem pejskař, nepořádný kuřák a odhazovač PET lahve může být jedna a tatáž osoba, to si nemusí odporovat. Není odpad jako odpad. Třeba PET láhev je odpadem jen proto že jí člověk přestal potřebovat. On z ní může vyrobit krmítko pro ptáky, sochu, nebo větrník na zahradu, případně s ní zalévat kytky. Pokud jí někdo odhodí na sídlišti, působí sice neesteticky, ale není pro životní prostředí nebezpečná a na rozdíl od exkrementů nezapáchá a nerozmnožují se v ní  paraziti způsobující nejrůznější onemocnění. Děti mají svoje rodiče aby pohlídali co si strkají do ruk a do pusy.

0/0
20.7.2010 18:51

shevek

Re: Co takhle kýbl s vodou,

V tom případě byste měl vy koukat, kam šlapete, když tu argumentujete "zašpiněnou" podrážkou boty. :)

0/0
20.7.2010 18:53

roman_35

Re: Co takhle kýbl s vodou,

Milej pane. Já chodím po chodníku. K tomu totiž chodník slouží. Psí lejno na něm nemá co pohledávat. Vy jste zkrátka čuně a snažíte se si nějakým záhadným způsobem vsugerovat že jste slušný člověk. To ani omylem. To že někdo jiný nechá na ulici papír je smutné, ale vás rozhodně neopravňuje (a pochopitelně ani  neomlouvá) zanechat tam psí průjem. :-)

0/0
20.7.2010 19:17

Lesní sběř

Re: Co takhle kýbl s vodou,

Pravda, na chodníku je to fuj. Ale na trávě to nevadí, tam stejně nikdo nemá co hamtat. :-)

0/0
21.7.2010 8:19

shevek

Re: Co takhle kýbl s vodou,

Vy asi neumíte číst, nebo nechcete! Takže pro vás speciálně, pane. Na chodníku naši pejsci NIKDY (snad znáte význam tohoto slova, jestli ne, skočte si k rodičům pro vysvětlení) nekálejí! Jsou vycvičení, vychovaní. Ale to jsem psal i v článku, který jste si nejspíš zapomněl přečíst. Tak to prosím udělejte, protože pak se chováte v diskusích jako, promiňte mi to slovo, natvrdlý. Připadne mi, že už ti naši psi narozdíl od vás vědí, co je chodník a co není.

0/0
21.7.2010 8:31



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.