Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

petrhajek.blog.idnes.cz

20. 7. 2010 11:46
je to tak....

blba reklama z pohledu zadvatele je neucinna reklama. A z pohledu konzumenta... chapu, ze kdyz neco tkaoveho vybehne, tak to nastve. Ja teda poradne nevim o co jde, na TV skoro nekoukam, tak jsem to tusim videl jen 1x. Diky tomu jsem si nepamatoval na co je :-)

0 0
možnosti
P

podotek

19. 7. 2010 0:42
Reklama nutí lidi utrácet peníze, které nemají,

za věci, které nepotřebují - jak zaznělo v jednom prastarém židovském filmu ...

A Vy je za to ohlupování ještě chválíte ...

0 0
možnosti
V

vanilka35

18. 7. 2010 14:00
Objevujete Ameriku?

To, že se jdu po reklamě na nábytek na ten nábytek podívat, ještě neznamená, že se mi líbí reklama. Odnáším si informaci, že někde otevřeli nový obchod s nábytkem, přesto mám názor, že to, jak to oznámili, je naprosto příšerné. Takže jste tady zase tak velký objev neudělal.Rv

0 0
možnosti
JS

JardaDrak

19. 7. 2010 7:45
Re: Objevujete Ameriku?

Vy jste evidentně smysl článku nepochopil(a). Zkuste si to přečíst znovu, v jaké souvislosti se o návštěvě obchodu píše. ;)

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

16. 7. 2010 19:50
:-)))

Právě při čtení Vašeho článku jde tahle reklama v TV. Přiznám, že jsem zpozorněla, abych věděla, na co vlastně je. Mám totiž takovej zvyk, když začínaj reklamy, vypínám zvuk. A s Vámi plně souhlasím. Kdyby tenhle spot zapadl, nebude o něm nikdo vědět. Ludmila ;-)R^R^R^

0 0
možnosti
EK

Deleter

16. 7. 2010 14:28
Dobrá reklama je ta

když ji všichni znají a ví, co propaguje. Ale reklama, která se dostane tak masově na blogy, ta musí bejt prostě bóží.:-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

16. 7. 2010 12:42
reklama je skvělá

z hlediska marketingového, tj. maximální zásah za minimum nákladů je to pecka.

Jestli je "hezká" nebo vkusná bych vůbec neřešil. Proč by měla být???

Proč by si měl nějaký "komerční umělec" dělat jméno a umělecky oslňovat za mé peníze.....ať si umělecké počiny platí sám. Za peníze klienta má účinně propagovat produkt, či značku......a to se stalo.

Navíc si myslím, že tahle bublina kolem "nevkusné reklamy" byla možná trochu uměle pošťouchnuta do médií.......pokud mám pravdu, je to další důkaz, že na marketingu nesedí hlupáčci, co dva týdny řeší barvu firemní propisky.;-D

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

16. 7. 2010 12:45
Re: reklama je skvělá

moje mrňata po shlédnutí reklamy zpívala ta ta ta a chtěly to pustit znova, tak jsme to našli na YouTube......další důkaz, že to trefili výborně.

0 0
možnosti
A

acotakhle

16. 7. 2010 11:41
No jak už jsem řekl (napsal):

Čím větší blbost, tím větší úspěch !!Rv

0 0
možnosti
JM

JoMe

16. 7. 2010 11:34
úžasná reklama

Reklama je úspěšná podle toho jak zaujme a tato zaujala, diskutuje se o ní ,píše, prostě je in. Kdo píše a diskutuje o reklamě na prací prášek? Nikdo, nikoho to nezajímá a tady máme reklamu o kreré všichni mluví. Já osobně jí považuji za skvělou a k tomu dodávám, má 3 letá dcera jí miluje a vždy když je tak na ní kouká a opaku gesta a potom si jí i zpívá.. reklama jak má být.

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

16. 7. 2010 13:30
Re: úžasná reklama

To samozřejmě nemáte pravdu. Reklama má sloužit pouze k tomu, aby vám přinesla vyšší tržby. Víc peně, než do ní investujete. To, jestli zaujme je dost nepodstatné.

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

16. 7. 2010 10:08
Genialita

Někdo má schopnost hledat, vidět a dokazovat genialitu třeba i ve psím exkrementu na chodníku.

To, že je něco zámé, neznamená automaticky, že je do skvělé. Mnoho lidí znalo z médií manžele Stodolovi, či heparinového vraha. Mnoho lidí znalo při první Superstar Aničku Dajdou. Opravdu se velmi zviditelnila. Je to však opravdu geniální zpěvačka, která je lepší než vítězka Langerová?

To jestli uvedená reklama splnila svůj účel (přitáhnou zákazníka do prodejny) nemáme možnost ověřit. Podle mých zkušeností navštíví každý nově otevřený obchod mnoho lidí a to i bez TV reklamy. Prostě se tam chtějí jen podívat, aby mohli říct "já už tam byl", příp. čekají různé slevy při otevření obchodu.

Takže tu reklamu bych rozhodně neoceňoval. Je mizerná a kdyby místo ní byla jakákoliv jiná, tak by splnila svůj účel stejně nebo spíš lépe.

P.S Já si teď ani přesně neuvědomuji, jak se obchod jmenuje a už vůbec netuším, kde se nalézá. Zřejmě někde v Praze.

0 0
možnosti
PP

podebraná pata

16. 7. 2010 10:17
Re: Genialita

máš recht R^

0 0
možnosti
JS

skot_2007

16. 7. 2010 9:50
Otřesný spot a skvělá reklama.

Vzpomeňte na první rok reklamy s prasátkem :"..já nemusím, já už ho vidím...". Byla skvělá, ale ten, kdo si nevšiml malého loga Kofoly v pravém dolním rohu ani nevěděl na jaký produkt je. Zato když procházíte supermarketem a vidíte Perwoll a koupíte ho, ani si neuvědomíte, že vám v hlavě utkvěl slogan ze snad nejstupidnější reklamy "..není nová, je vypraná v Perwollu...". Reklama není film, je to provokace, a tahle se opravdu povedla. Je dostatečně provokativní, pitomá, prostě výborná.

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

16. 7. 2010 10:09
Re: Otřesný spot a skvělá reklama.

A co "bobika"?

A co baerva, která vydrží déle, než tchýně? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3921x
Autorem blogu je mladý muž žijící v podhůří Jeseníků ve městě Šumperk. Má rád cestování, přírodu, fotografování, sport a jízdu na kole. Několik let pracuje mimo jiných aktivit i jako žurnalista, aktivně se podílel na zpravodajství z MS v ledním hokeji 2010. V případě zájmu jej naleznete také na twitteru @JarSvoboda