Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU

16. 7. 2010 8:23
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MP

zly.previt

16. 7. 2010 8:21
nevím,

co všichni nadělají. Ta reklama je stejně pitomá, jako většina ostatních. Těch, co se vymykají, je málo. Třeba "Bobika";-D

0 0
možnosti
H

hugo.tom

16. 7. 2010 8:08
nechápu tu kritiku

nás vždy na škole učili, že dobrá reklama je ta, která zaujme třeba  i negativně a tady této reklamě se to povedlo dokonale. I přes to, že výrobní náklady jsou nízke a obsah ubohý. Mluví se o ní a píše v každých intern. novinách. Takže výsledek je dobrý. Reklama upoutala, to je u reklamy zásadní.

0 0
možnosti
H

heli72

16. 7. 2010 8:02
Není to vůbec dobrá reklama

jelikož ta melodie je natolik vlezlá, že sice bohužel uvízne v hlavě, i kdybych nechtěla (a to teda fakt nechci!), ale zároveň naprosto vyblokuje informaci, kdo že to otvírá ten kšeft a co tam prodává. To jsem se dozvěděla až z reakcí na netu.

Vlastně ani nevím, jak moc je ten text stupidní,protože jim rozumím každé třetí slovo. A navíc po několika nechtěných vyslechnutích z pudu sebezáchovy okamžitě přepínám kanál, jak se ta pipka objeví na obrazovce.

Takže ano, reklama je zapamatovatelná a způsobila rozruch, který ji dále šíří, ale podle mě NENÍ dobrá ani z toho hlediska, jak plní svůj účel.

0 0
možnosti
J

jeliman

16. 7. 2010 7:59
Tato reklama je obzvláště odpudivá v tom, že osloví

nepatrný počet lidí - kolik z 10 mil. lidí si pojede koupit nábytek někam do Prahy - a otráví celý zbytek republiky. Navíc, pokud autoři předpokládají, že tento výtvor na zdejší osazensvo zabere, pak nás mají za úplné idioty, ta, ta ta.

0 0
možnosti
KC

Pinocheat

16. 7. 2010 7:58
S nákupen to nemá nic společného

To, že tam sám možná zavítám a podívám se co je na prodej (protože prostě zrovna potřebuju koupit nějaký nábytek, takže prolezu kdeco) nemá s nechutností té reklamy nic společného. To, kde se co prodává si zjistím na internetu, reklamu k tomu opravdu nepotřebuju. Jinak mám reklamy docela rád, ale tohle snad vytvářel Michal David s Kaméliema pod vedením Tvrdíka... Ano, všichni o ní mluví a všichni ji znají, tady se základní poslání reklamy vyplnilo. Ale přesto je to reklama primitivní a stupidní.

0 0
možnosti
OFVI

old fashioned Vince IV.

16. 7. 2010 7:54
odpad z jedovaté dřevotřísky rulezzz

:-)

0 0
možnosti
K

kočka

16. 7. 2010 7:40
Opravdu tam nikdy nakupovat nepůjdu

nejen kvůli nedebilnější reklamě (nejdebilnější proto,že mi přijde tak hodná akorát pro mentálně zaostalé lidi)ale stejně tak,jsem nikdy nebyla v Mobelixu a podobných ,,diskontech´´...

0 0
možnosti
L

ladamm

16. 7. 2010 7:00
dobrá reklama se pozná až

až podle výsledků prodeje ...

0 0
možnosti
/

//rossi.blog.idnes.cz/

16. 7. 2010 5:14
XXX

zkratka pro porno :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3921x
Autorem blogu je mladý muž žijící v podhůří Jeseníků ve městě Šumperk. Má rád cestování, přírodu, fotografování, sport a jízdu na kole. Několik let pracuje mimo jiných aktivit i jako žurnalista, aktivně se podílel na zpravodajství z MS v ledním hokeji 2010. V případě zájmu jej naleznete také na twitteru @JarSvoboda