Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petrhajek.blog.idnes.cz

je to tak....

blba reklama z pohledu zadvatele je neucinna reklama. A z pohledu konzumenta... chapu, ze kdyz neco tkaoveho vybehne, tak to nastve. Ja teda poradne nevim o co jde, na TV skoro nekoukam, tak jsem to tusim videl jen 1x. Diky tomu jsem si nepamatoval na co je :-)

0/0
20.7.2010 11:46

podotek

Reklama nutí lidi utrácet peníze, které nemají,

za věci, které nepotřebují - jak zaznělo v jednom prastarém židovském filmu ...

A Vy je za to ohlupování ještě chválíte ...

0/0
19.7.2010 0:42

vanilka35

Objevujete Ameriku?

To, že se jdu po reklamě na nábytek na ten nábytek podívat, ještě neznamená, že se mi líbí reklama. Odnáším si informaci, že někde otevřeli nový obchod s nábytkem, přesto mám názor, že to, jak to oznámili, je naprosto příšerné. Takže jste tady zase tak velký objev neudělal.Rv

0/0
18.7.2010 14:00

JardaDrak

Re: Objevujete Ameriku?

Vy jste evidentně smysl článku nepochopil(a). Zkuste si to přečíst znovu, v jaké souvislosti se o návštěvě obchodu píše. ;)

0/0
19.7.2010 7:45

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

:-)))

Právě při čtení Vašeho článku jde tahle reklama v TV. Přiznám, že jsem zpozorněla, abych věděla, na co vlastně je. Mám totiž takovej zvyk, když začínaj reklamy, vypínám zvuk. A s Vámi plně souhlasím. Kdyby tenhle spot zapadl, nebude o něm nikdo vědět. Ludmila ;-)R^R^R^

0/0
16.7.2010 19:50

Deleter

Dobrá reklama je ta

když ji všichni znají a ví, co propaguje. Ale reklama, která se dostane tak masově na blogy, ta musí bejt prostě bóží.:-)

0/0
16.7.2010 14:28

SYETEY-KOTZOUR

reklama je skvělá

z hlediska marketingového, tj. maximální zásah za minimum nákladů je to pecka.

Jestli je "hezká" nebo vkusná bych vůbec neřešil. Proč by měla být???

Proč by si měl nějaký "komerční umělec" dělat jméno a umělecky oslňovat za mé peníze.....ať si umělecké počiny platí sám. Za peníze klienta má účinně propagovat produkt, či značku......a to se stalo.

Navíc si myslím, že tahle bublina kolem "nevkusné reklamy" byla možná trochu uměle pošťouchnuta do médií.......pokud mám pravdu, je to další důkaz, že na marketingu nesedí hlupáčci, co dva týdny řeší barvu firemní propisky.;-D

0/0
16.7.2010 12:42

SYETEY-KOTZOUR

Re: reklama je skvělá

moje mrňata po shlédnutí reklamy zpívala ta ta ta a chtěly to pustit znova, tak jsme to našli na YouTube......další důkaz, že to trefili výborně.

0/0
16.7.2010 12:45

tojsouveci

Re: reklama je skvělá

Trefili to výborně. Oslovili vaše mrňata, která tam budou utrácet peníze....;-D

0/0
16.7.2010 13:28

SYETEY-KOTZOUR

Re: reklama je skvělá

trefili chytlavou primitivní melodii, která se uchytí jak mor a nejen na mrňata.....spíš takhle:-)

0/0
16.7.2010 13:46

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

Re: reklama je skvělá

;-DR^ L.

0/0
16.7.2010 19:52

acotakhle

No jak už jsem řekl (napsal):

Čím větší blbost, tím větší úspěch !!Rv

0/0
16.7.2010 11:41

JoMe

úžasná reklama

Reklama je úspěšná podle toho jak zaujme a tato zaujala, diskutuje se o ní ,píše, prostě je in. Kdo píše a diskutuje o reklamě na prací prášek? Nikdo, nikoho to nezajímá a tady máme reklamu o kreré všichni mluví. Já osobně jí považuji za skvělou a k tomu dodávám, má 3 letá dcera jí miluje a vždy když je tak na ní kouká a opaku gesta a potom si jí i zpívá.. reklama jak má být.

0/0
16.7.2010 11:34

tojsouveci

Re: úžasná reklama

To samozřejmě nemáte pravdu. Reklama má sloužit pouze k tomu, aby vám přinesla vyšší tržby. Víc peně, než do ní investujete. To, jestli zaujme je dost nepodstatné.

0/0
16.7.2010 13:30

Krak

Re: úžasná reklama

Možná jsem příliš jednoduchý, ale není tam jistá korelace? 8-o

0/0
19.7.2010 1:02

vanilka35

Re: úžasná reklama

No, o reklamě na prášek se sice nediskutuje, ale ten prášek se prodá úplně stejně, jako nábytek, a to nikdo neposlouchá každou chvíli dementní písničku o prdu. To, že se to líbí malým dětem, mě nijak neohromuje, těm se líbí i Dáda nebo Maxim Turbulenc a o čem to vypovídá?

0/0
18.7.2010 14:02

tojsouveci

Genialita

Někdo má schopnost hledat, vidět a dokazovat genialitu třeba i ve psím exkrementu na chodníku.

To, že je něco zámé, neznamená automaticky, že je do skvělé. Mnoho lidí znalo z médií manžele Stodolovi, či heparinového vraha. Mnoho lidí znalo při první Superstar Aničku Dajdou. Opravdu se velmi zviditelnila. Je to však opravdu geniální zpěvačka, která je lepší než vítězka Langerová?

To jestli uvedená reklama splnila svůj účel (přitáhnou zákazníka do prodejny) nemáme možnost ověřit. Podle mých zkušeností navštíví každý nově otevřený obchod mnoho lidí a to i bez TV reklamy. Prostě se tam chtějí jen podívat, aby mohli říct "já už tam byl", příp. čekají různé slevy při otevření obchodu.

Takže tu reklamu bych rozhodně neoceňoval. Je mizerná a kdyby místo ní byla jakákoliv jiná, tak by splnila svůj účel stejně nebo spíš lépe.

P.S Já si teď ani přesně neuvědomuji, jak se obchod jmenuje a už vůbec netuším, kde se nalézá. Zřejmě někde v Praze.

0/0
16.7.2010 10:08

podebraná pata

Re: Genialita

máš recht R^

0/0
16.7.2010 10:17

skot_2007

Re: Genialita

No jo, ale mluvíme o reklamě, která má zvýšit prodej produktu, Aničku Dajdou ani Stodolovy si nekoupím, i když o nich vím.

0/0
16.7.2010 11:34

tojsouveci

Re: Genialita

Tady mluvíme o tom, jestli je dobré to, co zaujme nebo co upoutá pozornost. Já tvrdím, že ne....

0/0
16.7.2010 13:31

skot_2007

Otřesný spot a skvělá reklama.

Vzpomeňte na první rok reklamy s prasátkem :"..já nemusím, já už ho vidím...". Byla skvělá, ale ten, kdo si nevšiml malého loga Kofoly v pravém dolním rohu ani nevěděl na jaký produkt je. Zato když procházíte supermarketem a vidíte Perwoll a koupíte ho, ani si neuvědomíte, že vám v hlavě utkvěl slogan ze snad nejstupidnější reklamy "..není nová, je vypraná v Perwollu...". Reklama není film, je to provokace, a tahle se opravdu povedla. Je dostatečně provokativní, pitomá, prostě výborná.

0/0
16.7.2010 9:50

tojsouveci

Re: Otřesný spot a skvělá reklama.

A co "bobika"?

A co baerva, která vydrží déle, než tchýně? :-)

0/0
16.7.2010 10:09

skot_2007

Re: Otřesný spot a skvělá reklama.

Barva - to si zhruba pamatuju na jaký produkt byla (Antirezin?), ale na co byl skvělý "bobiká". Už si nepamatuju.

0/0
16.7.2010 11:32

Deleter

Re: Otřesný spot a skvělá reklama.

centrum.cz

0/0
16.7.2010 14:26

vsamotar

Nevydrží

Ale musím:

"V romske ctvrti - ta ta ta ta, okradou te - na to ta ta, resil bys to - ra ta ta ta... kam to vsichni pospichaji, asi davky rozdavaji, snad to dneska neprezenu, tehotnou mam zase zenu... v romskem ghettu - ta ta ta ta, mavas fizlum pa pa pa pa...":-P

0/0
16.7.2010 9:46

skot_2007

Re: Nevydrží

No prosím - další důkaz, že se reklama povedla. Klasická virálka.

0/0
16.7.2010 9:54

vsamotar

Re: Nevydrží

No dyk já taky nic neřikám. Za prvni nejsem reklamní expert a za druhy na reklamy vypiname zvuk a nebyt netu, tak ani nevim, co se v nich děje. ;-);-D

0/0
16.7.2010 9:57

vsamotar

Re: Nevydrží

A sto bodou v pr..yč... Ale stojí to za to! ;-D

0/0
16.7.2010 9:58

vsamotar

Není to strašný

Mohli zvolit třeba jinou konstantu než "ta ta ta ta". Vhodné by bylo třeba i (v čechách známější) "Dýja dýja dá" ;-)

0/0
16.7.2010 9:38

Korejs

úspěšná reklama?

Reklama zjevně zaujala, ale to ještě není důkaz úspěšnosti. Na to je příliš brzo. Dělá se to kvůli prodeji a zisku. Pokud by bylo účelem získání pozornosti (v tomto případě negativní), tak to mohli udělat ještě stupidnější a mluvilo by se o tom ještě víc.

0/0
16.7.2010 9:09

podebraná pata

Re: úspěšná reklama?

Navíc reklamou si firma buduje image a "dobré" jméno. Na XXXLutz teď lidi budou koukat jako na trotly. Bude ostuda pořídit si nábytek z XXXLutz. Není složité udělat reklamu, aby "zaujala". Složité je udělat reklamu takovou, která by zaujala, zvýšila prodej, a navíc ještě renomé firmy.

0/0
16.7.2010 9:25

babca

Re: úspěšná reklama?

jejich reklamy jsou úspěšné - jinak by patrně neotevírali své mobelixy všude ve velkých obchodních centrech.

0/0
16.7.2010 9:34

tojsouveci

Re: úspěšná reklama?

Třeba Lidl má své prodejny taky téměř všude a neuvědomuji si, že by měl nějaké skvělé reklamy. Zřejmě jejich vliv přeceňujete.:-)

0/0
16.7.2010 10:11

babca

Re: úspěšná reklama?

Lidl má dokonale dementní reklamy, ale má jich hafo... v tom je ten úspěch. pomíjim-li fakt, že lidi je zvolili nejlepčím obchodem roku už 2x po sobě. Při kvalitě jejich výrobků, které prodávají, si dovolim tvrdit, že je to právě a jen důsledek spontánní znalosti - tzn. kvalitní reklamy. V daném případě tedy spíš kvantity.

"NA DRUHÉ STRANĚ - JIŽ KLASIK ŘÍKAVAL - TO JE BLBÝ, TO SE BUDE LÍBIT!";-D

0/0
16.7.2010 14:16

babca

Re: úspěšná reklama?

nejsem si zcela jist, zda ta pozornost byla negativní. Na králíčka azurite, či vižír taky lidi nadávali, aby to posléze byly nejprodávanější prostředky ve své komoditě. Existuje totiž produktová a imageová reklama. Tohle byla imageová, která měla dát vědět, že něco bude. A věřím tomu, že 50% z těch, co na ní kňafou, se "tam pude podívat". Už jenom proto, aby si "dokázali", jak jsou imunní. No a když už tam budou, tak si koupí poličku, nebo - jé máňo, tady maj levný rošty... Vzhledem k tomu, že za úspěšnou reklamu lze počítat tu, která vám zvedne prodej o 10% po odečtení všech nákladů, je tahle reklama na nejlepší cestě stát se velmi úspěšnou...

0/0
16.7.2010 9:33

adelayde

celkem dobrá

reklama je celkem dobrá, při letmém náhodném shlednutí bych si ale myslel, že propahuje něco anglického

v současné době u mne vede "Oldřichu, doprava"

0/0
16.7.2010 9:00

podebraná pata

Jak už tady někdo psal

Jestli je reklama dobrá se pozná až podle tržeb. K čemu bude firmě, že si ní všichni pouze povídaj, jako o té s tou pitomou reklamou.

0/0
16.7.2010 8:59

Mopr22

Re: Jak už tady někdo psal

Nikoli. Pro firmu, o ktere nikdo nevi, je tohle dar z nebes. Vsude se o ni pise, vedou se o tom diskuze v novinach,na webu atd. Tohle je viral jak cyp. Pokud maji vynikajici sluzby, kompletni sortiment a priznive ceny, tak vyhrali. Lide tam prijdou a o dalsi navsteve nebude rozhodovat pitomost reklamy, ale jiz zminovane tri zakladni aspekty uspechu. Cili plati stara dobra pravda: pro novou firmu je stupidni reklama tisickrat lepsi nez reklama fadni.

0/0
16.7.2010 9:38

tojsouveci

Re: Jak už tady někdo psal

Nikoliv. Pravdu má ten, na kterého reagujete. Jde jen a pouze o výši tržeb. To, že vás bude někdo znát a přitom k vám nebude chodit nakupovat (třeba i proto, že se mu zhnusila vaše reklama) je k ničemu.

0/0
16.7.2010 10:13

jackwhite

Naprosto souhlasím

Když jsem viděl reklamu poprvé, tak jsem si říkal, že toto už je moc. Ale postupem času jsem si uvědomoval, jak moc dobrá reklama to je. Když se k tomu přidali a stále přidávají diskuse, skupiny atd. na internetu tak je jasné, že jde o jednu z nejúspěšnějších reklam v poslední době. Bohužel si spousta lidí neuvědomuje, že reklama není o tom, aby dobře vypadala, ale aby prodala to co prodat má, respektive dostala něco do podvědomí. A to se v tomto případě povedlo na 100%.

0/0
16.7.2010 8:51

tojsouveci

Re: Naprosto souhlasím

Diskuze jsou pod každým článkem, který nám média předhodí. To opravdu nemá nic společného s tím, jestli je něco dobré, či ne. To je snad jasné, ne? ;-D

0/0
16.7.2010 10:15

Jinotaj

Poznámka na okraj...

Ten barák na konci reklamního spotu NENÍ galerie Stodůlky, kde teď sídlí ten XXXXXXlutz....;-D

0/0
16.7.2010 8:47

babca

XXXL, Mobelix

předtým to byl Europa Mobel. Jejich reklamy vždycky byly založeny na tom, že si jich lidi měli všimnout. Byly sdostatečně vlezlé, sdostatečně protivné, a dostatečně geniální na to, aby fungovaly. Nejinak je to i s touto reklamou. Ta neříká nic o kvalitě produktu (produktů). A jak patrno, lidé si jí všimli. Za tohle by autor spotu zasloužil metál. Ať už si o ní kdokoli myslí cokoli, je geniálně jednoduchá. A mluví se o ní! Když v 60tých letech začal Ogilvy s kampaní na VW brouk v USA, chytali se všichni za hlavu, co že je to za příšerné reklamy, na ještě příšernější auto... A hle? Dodnes je Brouk a 21ka nejprodávanější auto v dějinách motorismu. Protože na začátku stála "hnusná, nevkusná a urážející reklama"...

0/0
16.7.2010 8:45

Martin V

Re: XXXL, Mobelix

Vzhledem k tomu, že se firma již po xté přejmenovala, tak jí asi o budování nějaké image značky nejde...

0/0
16.7.2010 20:58

ebamb

Dobře napsáno

a aniž jsem někam koukala, byla jsem schopna odpovědět správně na všechny tři otázky. Naopak si myslím, že čím blbější reklama, tím je více zapamatovatelná a tím více lidí chytne.Bóbik byl dobrý, ale že je to spojený se servrem centrum, to asi vědělo a ví málo lidí.

0/0
16.7.2010 8:44

Ormir

Neřešte co je v reklamě

Jestli ten text je srozumitelný, není srozumitelný, či melodie je vlezlá. Nezapomeňte, že reklama má jediný cíl - vrýt se do paměti a zůstat tam co nejdéle.

Jakými prostředky se toho dosáhne je irelevantní. Šokem, sexuálním podtextem, hudbou, negatívní reklamou - to je jedno, hlavně, že to máte v hlavě.

0/0
16.7.2010 8:43

Libor M

ta reklama je božíííí!

pořád lepší než "my zíráme, vy zíráte!"

0/0
16.7.2010 8:23

zly.previt

nevím,

co všichni nadělají. Ta reklama je stejně pitomá, jako většina ostatních. Těch, co se vymykají, je málo. Třeba "Bobika";-D

0/0
16.7.2010 8:21

hugo.tom

nechápu tu kritiku

nás vždy na škole učili, že dobrá reklama je ta, která zaujme třeba  i negativně a tady této reklamě se to povedlo dokonale. I přes to, že výrobní náklady jsou nízke a obsah ubohý. Mluví se o ní a píše v každých intern. novinách. Takže výsledek je dobrý. Reklama upoutala, to je u reklamy zásadní.

0/0
16.7.2010 8:08

heli72

Není to vůbec dobrá reklama

jelikož ta melodie je natolik vlezlá, že sice bohužel uvízne v hlavě, i kdybych nechtěla (a to teda fakt nechci!), ale zároveň naprosto vyblokuje informaci, kdo že to otvírá ten kšeft a co tam prodává. To jsem se dozvěděla až z reakcí na netu.

Vlastně ani nevím, jak moc je ten text stupidní,protože jim rozumím každé třetí slovo. A navíc po několika nechtěných vyslechnutích z pudu sebezáchovy okamžitě přepínám kanál, jak se ta pipka objeví na obrazovce.

Takže ano, reklama je zapamatovatelná a způsobila rozruch, který ji dále šíří, ale podle mě NENÍ dobrá ani z toho hlediska, jak plní svůj účel.

0/0
16.7.2010 8:02



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.