Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jm522

16. 11. 2008 18:31
Kuřáci

Jak známo, nejradikálnějšími odpůrci kouření jsou "napravení" bývalí kuřáci. Jsem kuřák, proti nekuřákům nic nemám, ale pokud neobtěžuji svým (zlo)zvykem ostatní, odmítám, aby mne  někdo zařazoval do suterénu lidské společnosti. Jsou mnohem větší zla, než kuřáci.

0 0
možnosti

JardaDrak

16. 11. 2008 18:48
Re: Kuřáci

To máte pravdu. Pokud nějaký kuřák bere ohled na nekuřáky, tak tomu čest... R^R^ Bohužel nepopřu, že ti neohleduplní se naopak úspěšně starají o to, že pojem Kuřák je mezi nekuřáky spojen s bezohledným chováním...

0 0
možnosti

mamarena

16. 11. 2008 16:32
Tak zítra

je můj den D a já přestávám kouřit. Přesně ten smrad a ta závislost a ta nesvoboda mě přiměla, abych se nad tím zamyslela. FAkt nevím, jestli to vydržím, ale dnes si říkám, že zítra už budu svobodná. Zní to naivně, ale uvidíme! TAk mi držte palce! Předem děkuji za podporu!!!!!!;-)

0 0
možnosti

JardaDrak

16. 11. 2008 16:36
Re: Tak zítra

Fandím vám. R^R^

0 0
možnosti

krab

16. 11. 2008 14:44
bacha na svobodu

autore, budte pysnej ze nekourite, myslete si o tom co chcete, uklidnuje neuklidnuje to je jedno, ALE VOPOVAZTE SE MI SVUJ NAZOR VNUCOVAT!

Tim narazim na zakaz koureni v soukromejch hospodach. Svuj nesouhlas demonstrujte tim, ze tam nebudete chodit.

Autor to sice explicitne nerekl, ale jsem podeziravej, zname tyhle typky...

0 0
možnosti

lunak

16. 11. 2008 15:30
Re: bacha na svobodu

R^

0 0
možnosti

markr

16. 11. 2008 14:08
Inteligentní člověk

bude něco prosazovat výhradně na místě, které je k tomu vhodné. Potírat náboženské fanatiky v kostele nebo kuřáky v hospodě může jen blbec. Chcete-li něco udělat proti kouření, zapojte se do nějaké protikuřácké ligy a agitujte tam, kde jsou POTENCIÁLNÍ kuřáci, kteří tomu ovšem dosud nepropadli, ale jen to párkrát zkusili. Navrhoval bych třeba základní školy.

---

Když chce někdo bojovat, musí počítat s tím, že prohraje a půjde-li o opravdový boj, můžete i padnout. Nechtějte vychovávat lidi a předělávat je k obrazu, který se líbí vám. Toho tu bylo dost za bolševika. Experiment "socialistický člověk" se nepovedl a stejně se nepovede experiment "nekuřák". Kdo kouří, je ztracen, i lékař vám řekne, že kdo začal a přestal, je nekouřící kuřák. Trvá prý 15 let, než se organismus "odhnojí", do té doby jste v podstatě kuřák. Radím proto, dejte si tak 10 let pohov a pak začněte agitovat ... dětem ve školách. Jinde budete za blba a možná i za tu spodinu.

0 0
možnosti

wolfhead

16. 11. 2008 14:40
Re: Inteligentní člověk

pravda..R^

tělo odbourá jednu cigaretu cca za 120 dní.

0 0
možnosti

wolfhead

16. 11. 2008 13:23
Vážený autore,

stejně tak jako ostatní čtenáři-

popatřete zrakem na můj blog o kouření z pohledu kuřáka.. :-)

http://jakubstupka.blog.idnes.cz/c/56688/Jak-jsem-zacal-kourit-jak-mam-v-planu-prestat-aneb-dalsi-blabol.html

k tomuto článku:

Afektovanost je nedobrá věc.

0 0
možnosti

sfs

16. 11. 2008 12:46
Stále znovu mne překvapuje,

že někdo otevírá toto téma. Reakce jsou stále stejné. Přitom hlavním důvodem pro existenci kuřáků je ekonomika. Stát má nemalý příjem z daní. Nyní, po nesmyslném zvýšení spotřební daně, budou mít vyšší příjem pašerácké mafie. Zdravotníkům nepoklesne počet pacientů, takže se napakují na léčení, kterým nemohou už nic zkazit. To opět zvyšuje HDP a staví politiky do lepšího světla. A ve finále vydělají naše děti: zemřeme dříve, než bychom mohli čerpat důchod.

0 0
možnosti

sfs

16. 11. 2008 12:47
Re: Stále znovu mne překvapuje,

Ale karmu jsem přesto dal.

0 0
možnosti

markyz.Gero

16. 11. 2008 12:11
správně

poturčenec horší Turka ;-D

0 0
možnosti

Virus2

16. 11. 2008 11:44
Typický výpad bývalého kuřáka

To je, k sakru, pouze autorův problém, že mu kouř a kuřáci smrdí.

V místech, kam musí chodit: pracoviště, úřady, zdravotnická zařízení a pod. má nezakouřený prostor ze zákona zaručen.

Hospody existují i nekuřácké, může si vybrat.

Kuřák smrdí kouřem, to je pravda.

Ženská, která na sebe vyleje půl litru příšerné voňavky, smrdí také. Odvážil byste se jí za to napadat?

0 0
možnosti

JardaDrak

16. 11. 2008 12:02
Re: Typický výpad bývalého kuřáka

Jsem zklamán, že je zatěžko lidem pochopit, že kuřáci svým kouřením nejen smrdí, ale hlavně poškozují zdraví jiným!!! A to už je snad můj problém a pokud tohle nechápete, tak je mi vás líto.

Do nekuřáckých restaurací a hospůdek chodím, naštěstí tu je v Šumperku jedna velice příjemná a útulná. Ostatní podniky rád vynechám.

Ovšem co vám asi nedochází, že na zastávce, na přechodu na červené atd. se vesele kouří a pokud nechci přebíhat ulici někde v půlce silnice, tak tam holt musím. Ve své neohleduplnosti si tam však někteří kuřáci bez ohledu na jiné zapálí a pak se ještě divý, že je někdo prosí, aby toho nechali.

Takže znovu, snad už to pochopíte, pokud si kuřáci chtěji ničit zdraví, ať si ho ničí. Ale jen sobě a ne ostatním. Nejde o nějaký přehnaně zdravý styl života, jde o základní právo chránit si své zdraví. Pokud nějaký narkoman nechá jehlu v sedadle autobusu, taky to není vina toho chudáka, co si na ni sedne, ale toho bezohledného člověka, co ji tam nechal.

0 0
možnosti

Izabelle

16. 11. 2008 4:43
hmm

V hospudce, restauraci...  je mi to jedno, vzdycky mohu jit ven, stejne v pritomnosti nekuraka nekourim, anebo poprosim o moznost si jednu zakourit. Pokud ne, omluvim se, jdu ven a pak se vratim. Sice smrdim, ale nesmrdim tim smradem nekomu pod nos - tak jako v Anglii, Irsku...  Jen mi prosim nevykladejte, ze by jste nam rad venoval telefonni budky! Vetsina stejne nema dvere!!

0 0
možnosti

JardaDrak

16. 11. 2008 8:20
Re: hmm

To s budkami berte jako jistý neohrabaný nástřel toho, že existují i jistá řešení dané situace.

0 0
možnosti

dnb

15. 11. 2008 21:59
to je

takový to téma pro lidi, který by rádi říkali druhým co můžou a co ne. začíná to u cigaret (alibi tohoto s/raní se do života jiným je: jé, to mi ale z tý IV. cenový skupiny, kam tak rád chodím s celou rodinou, smrdí svetr. ale nejen mně, ale i mámě a dětům!;-D) a končí u stylu oblíkání a účesů.

0 0
možnosti

PaulDrake

15. 11. 2008 22:11
Re: to je

Bohužel tam to obvykle nekončí - pokračuje to k tomu, co smíš jíst, pít, co si můžeš myslet, kde a co můžeš studovat, kam jezdit a jak žít... :-©Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3921x
Autorem blogu je mladý muž žijící v podhůří Jeseníků ve městě Šumperk. Má rád cestování, přírodu, fotografování, sport a jízdu na kole. Několik let pracuje mimo jiných aktivit i jako žurnalista, aktivně se podílel na zpravodajství z MS v ledním hokeji 2010. V případě zájmu jej naleznete také na twitteru @JarSvoboda